tisdag 29 juni 2010

Extra semester

Det börjar kännas nu att det snart är dags för semester. Om inte annat så är jag så vansinnigt trött trots nya vakenhetspiller, mycket på grund av värmen skulle jag tro. Det är i alla fall en slags normal slöhet och inte riktigt den där läskiga utmattningen som fatigue innebär. Tanken var att jag skulle jobba denna och nästa vecka innan min semester börjar, men efter lite funderande bestämde jag mig för att börja redan nästa vecka.

Så nu blir det fem veckors semester istället för fyra som det var tänkt. Ja, om ledighetsansökan går igenom vill säga men det har ju aldrig varit något problem tidigare. Det ska bli riktigt härligt att göra så lite som möjligt, bara njuta av det underbara vädret, jobba på solbrännan, åka till Göteborg och gå på Liseberg med tjejerna, bada, äta god mat, läsa böcker, sova länge på morgnarna och helt enkelt bara vara hela långa sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar