fredag 28 maj 2010

Det var då som själva...

Fick hem mitt senaste läkarintyg idag vilket var en glad överraskning eftersom det i vanliga fall brukar ta två veckor innan jag får hem det och nu har det endast gått en vecka sedan jag pratade med min läkare på telefon. Redan när jag såg kuvertet ligga där innanför dörren borde jag ha vetat att något inte stod rätt till, och mycket riktigt. Läkaren har sjukskrivit mig fram till sista september, på HELTID!

På något sätt verkar hon ha missuppfattat mig när jag sa att jag utifrån dagsläget inte orkar arbeta heltid och att jag fortfarande har svårt med 75% men att det blir bättre tack vare den nya medicinen som jag håller på att trappa upp med just nu. Nu måste jag ringa till henne snabbt som attan på måndag så att hon kan ändra detta till att endast gälla 25% precis som tidigare. Uj, uj, uj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar