fredag 18 februari 2011

Ett snuskigt förslag

Idag när jag var på väg hem från jobbet mötte jag en man som kom gående. Han mumlade något så jag sa "Ursäkta?", varpå han säger "You're a very nice girl. I want to have sex with you". Jag bara vände på klacken och gick, undrande för mig själv vad det är för fel på vissa människor. Det var till och med värre äm när en dörrförsäljare kollade in mig från topp till tå och sa att min pojkvän var en väldigt lycklig man.

Jag struntade i att tala om för honom att jag inte har en pojkvän och istället sa jag bara att jag inte var intresserad av att köpa något och stängde dörren medan han fortfarande glodde. Jag menar, ärligt talat, har det någonsin funkat att säga till en kvinna man träffat på trottoaren att man vill ha sex med henne? Om det har det skulle jag vilja veta vad för slags korkat våp som tar något sådant som en komplimang.

1 kommentar:

  1. Intressant... låt det passera,,
    Män kommer alltid att vara män :-)

    SvaraRadera