måndag 15 april 2013

Högmod går före fall

När jag gick och la mig igår kväll mådde jag rätt bra efter en dag av födelsedagsfirande hemma hos min mamma. Detta välmående höll dock bara i sig fram till ungefär klockan ett på natten då jag vaknade med fruktansvärda smärtor i magen. Min magkatarr som knappt gjort något väsen av sig alls de senaste månaderna, var tillbaka med besked och jag låg vaken fram tills klockan var nästan sju på morgonen.

Efter det somnade jag av ren utmattning efter en lång natt av smärta och kräkningar. Jag vaknade igen strax före klockan tolv och mår nu rätt så bra igen så imorgon blir det arbete. Jag får nog skylla mig själv litegrann eftersom jag gått runt och varit så nöjd med att jag knappt varit sjuk något alls den senaste tiden. Detta hör helt klart till ovanligheterna denna vinter och vår men som alla vet får högmod före fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar