tisdag 13 april 2010

Ballongskallar och skitstövlar

Idag känns det som att ha en ballong inne i huvudet istället för en fungerande hjärna. Inte bara är ballongen fylld med luft, den blir dessutom större och större medan trycket inne i skallen växer. Det var en stund precis innan jag slutade jobbet idag som jag trodde att huvudet faktiskt skulle explodera. Trots att jag knaprat i mig fyra värktabletter på förmiddagen så hade jag fortfarande ont i huvudet när jag väl kom hem.

Jag mer eller mindre stupade i säng och lyckades sova i två timmar, trots vissa störningar så som att någon spelade musik med så pass tung bas att mina sovrumsfönster vibrerade. Efter den episoden lyckades jag somna om, bara för att bli väckt av något jävla stolpskott som stod och tryckte på dörrklockan. Nu funderar jag på att sätta upp en skylt på ytterdörren om att jävla dörrknackare och Jehovas Vittnen skjuts på fläcken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar