måndag 5 juli 2010

Biker babe

Idag ska jag ut och åka med brorsan. Får se vart vi hamnar den här gången. Sist gång var det McDonald's i Lidköping. Idag ska vi köpa jordgubbar eftersom jag ska baka en födelsedagstårta till min syster som fyller år imorgon, så vi kan ju i stort sett hamna vart som helst där det säljs sådana bär. Det var prat om en tur till Stockholm också men jag kände att 50 mil bak på motorcykeln var lite för långt att åka bara så där.

Min käre bror säger "men så är det att åka motorcykel, man bara sticker dit man känner för" men jag tycker som så att ska man åka 50 mil så får man faktiskt ha ett mål. Min bror föreslog att vi skulle åka till huvudstaden och köpa glass, men sedan ändrade han sig för glass det köper man tydligen i Varberg. Jag tror det kan vara bra att förbereda sig på en tur ner till Varberg, särskilt eftersom jag aldrig får veta vart vi ska åka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar