tisdag 13 juli 2010

Regn, regn, bara regn

På något sätt känns det som att jag borde vetat att det skulle regna halva natten. För självklart är det inte meningen att jag ska få åka och bada och ligga i solen. Det började åska sent i går kväll, men det var så långt borta att jag bara kunde se blixtarna över trädtopparna men jag kunde inte höra något mullrande. Det var fortfarande varmt och kvavt när jag gick och la mig men imorse vaknade jag av att det spöregnade mot fönstret.

Nu börjar solen titta fram igen men det är fortfarande rätt så mulet, inte alltför varmt och eftersom jag ska åka med min syster så har jag en känsla av att dagens sol och bad inte kommer bli av för hon är lite... hm, känslig när det kommer till att bada på dagar då det inte är strålande sol. Jag håller fortfarande tummarna så jag ska börja göra mig iordning, göra hela tjejgrejen med att raka benen och ta på mig bikini under kläderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar