söndag 11 juli 2010

Inte värt besväret

Igår var vi då alltså på Westcoast otorshow, jag min bror och en kompis, och det var ärligt talat inte värt vare sig inträdet eller resan dit. Om jag vill se en pimpad Volvo kan jag gå ut på stan istället. Vi hann även med en show med två killar som gjorde tricks med sina crosscyklar, hoppade upp på containrar och biltak, spann runt på bakdäcket, stod på framdäcket och sådana saker. Det var ju i alla fall lite kul men inte roligare än så.

Efter ungefär en timma av närmast outhärdlig tristess åkte vi äntligen iväg, tog en sväng förbi Vargön för att skaffa pizza på vad kompisen svär är världens bästa pizzeria, och sedan hem till brorsan för att äta. Sedan trodde jag i min enfald att eftersom det var en av de få dagar med verkligt fint väder och ingen blåst, så skulle vi äntligen åka och bada, men tji fick jag och det blev en sex timmars tur på motorcykeln istället.

Vi åkte till Fjällbacka, via Munkedal och med en snabb sväng genom Bovallstand och Hunnebostrand, sedan förbi Hamburgsund - och låt mig bara säga, det var inte det lättaste att hitta eftersom inte en enda skylt sa Fjällbacka förrän vi var i Hamburgsund vid campingen. Vi mötte upp med ett par andra kompisar när vi väl var framme och sedan blev det småvgarna upp förbi Tanums Hede till Uddevalla och sedan hem.

1 kommentar:

  1. Då vet du var jag håller till på somrarna nu(Hamburgsunds Camping)´Vi åker dit v 31, ska bli så gött:)

    SvaraRadera