söndag 19 december 2010

Ännu en meningslös uppdatering

Idag vaknade jag och insåg att jag sovit i tio timmar utan att vakna en enda gång under natten. I vanliga fall brukar jag vakna i alla fall en eller två gånger för att gå på toaletten men alltså inte i natt. Jag antar att det här betyder att jag verkligen behöver lite semester nu för jag har sovit rätt mycket på sista tiden. I fredags när jag kom hem från jobbet sov jag i nästan tre och en halv timma och sedan var jag ändå helt slut.

Jag ska jobba två dagar till och på tisdag slutar jag tidigt så det blir nästan som en extra dags semester. Min första riktiga lediga dag har jag blivit kallad till neurologen men eftersom de inte ens verkar veta varför de kallat mig så lär det nog inte bli ett särskilt långt möte. Jag hoppas även att lönen kommer på onsdag så att jag inte behöver vänta ända tills på torsdag att handla mat. Jag lever på vad skåpsinnehållet, vilket inte är mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar