fredag 10 december 2010

Tidig julafton

Den här veckan har verkligen gått otroligt långsamt men nu är det äntligen helg att se fram emot, och mycket roligt att göra. Imorgon förmiddag åker jag ner till Göteborg för att hälsa på hos min bror, så att vi kan handla de sista julklapparna och jag får se hans lägenhet nu när han (förhoppningsvis) kommit iordning. Ska dessutom ta en sväg förbi ett par kompisar för att ge dem deras julklappar när jag ändå är där.

Det ska bli kul att umgås lite med brorsan, det var ett tag sedan nu eftersom han bor i Göteborg och vi båda jobbar. Dessutom var det ett tag sedan jag träffade i alla fall en av kompisarna. Den andra var allt här och hälsade på för inte så länge sedan. Är väldigt nöjd med julklapparna jag köpt till er tjejer i alla fall, hoppas ni också kommer gilla dem. Får kanske komma på ett rim så där på plats om ni så önskar.

2 kommentarer:

  1. Tack för mina julklappar, jag ska hålla mig till julafton men det vore kul med ett rim eller två =)Visste ju inte att man hade det valet...

    SvaraRadera
  2. Kära nån då... *faller i stress-koma*

    Jag ska fundera på det och återkomma =)

    SvaraRadera