söndag 26 december 2010

Mellandags-rea!

Det blev en liten shoppingtur idag med syrran och svågern, första dagen på mellandags-rean måste självklart hedras med en tur till diverse butiker. Slutnotan hamnade på strax över 1400 kronor och för det fick jag två par jeans, två par leggings, två stycken linnen med bred brottarrygg, samt en huvtröja. Det jag hade tänkt köpa från början var jeans, leggings och skor, så på det stora hela tycker jag ändå att jag lyckades rätt bra.

Alla mina jeans, och jag har en del, har gått sönder under de senaste två månaderna. Inte bara något litet hål som går att laga, utan trasiga utan minsta chans att lagas. Men nu har jag alltså lyckats få tag på två par nya och ska antagligen investera i ett tredje par. Jag behöver dessutom fortfarande hitta något att ha på mig på nyårsafton. Denna underbara rea är ju trots allt inte över riktigt än på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar