lördag 4 december 2010

Dagens händelser (föga spännande inlägg)

Trillade precis in genom dörren, nedtyngd med en matkasse och en burk full med pepparkakor. Idag var det nämligen dags för lite pepparkaksbak hemma hos mamma, tillsammans med syrran. Det blev några burkar fulla med kakor innan det var dags att åka hem, vilket antagligen var på tiden eftersom det vräkte ner snö och värre blir det. Nu är jag skittrött men det är alldeles för sent att gå och vila för jag kommer helt säkert somna.

Jag får föröska hålla mig vaken, kanske se en film. Jag har Trollkarlens Lärling som ligger och väntar så den ska jag se. Sedan måste jag även göra en lista på alla jag ska skicka julkort till och efter det så får vi se vad som händer. Kanske skulle fundera på vad jag ska äta till middag också, även om det just nu känns som att en skål gröt räcker gott och väl. Och det var min dag i sin korthet. Väldigt sviktigt att informera er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar