onsdag 3 mars 2010

Dålig effekt

Mina nya vakenhetstabletter har absolut ingen effekt, om något så är jag mer trött nu än jag var för några månader sedan. Varje dag är en kamp bara för att hålla mig på fötter. Förmiddagarna går fortfarande rätt bra men det gör de även utan tabletter, medan jag på eftermiddagarna känner mig helt bedövad. Jag gäspar och och är slö och långsam i både tanke och handling. Det här är ingen bra kombination när man jobbar med barn. Tänk om något händer och jag inte hinner reagera.

3 kommentarer:

  1. Konstigt att inget verkar bita på din trötthet...
    Har du testat tillskott med d-vitamin?

    SvaraRadera
  2. Nä, men det kanske jag skulle göra. Just nu känns det som att jag testar vad som helst bara jag slipper vara så här förlamande trött.

    SvaraRadera
  3. D-vitamin är nog ingen "dunder-medicin" men det kan ju vara värt att testa och se iaf.

    Jag brukar beställa från naturligt.se. Hade jag varit dig hade jag köpt en burk och testat. 1 kapsel om dagen och då räcker burken nästan 3 mån.

    http://www.naturligt.se/website1/Halsokost/Produkt/d-vitamin-90veg.kaps-holistic.php

    Tänk på att det tillkommer frakt, så du kan ju se om dom har något annat du kanske behöver när och om du beställer. Lite roliga bandage till katten kanske? ;)

    http://www.naturligt.se/website1/Halsokost/web/visa-produkt-till-hund-och-katt.php?item=prod_prod-s2/698&group=prod_prod_grp-s2/80

    SvaraRadera