måndag 27 september 2010

Förnekelse

Jag tror jag är lite halvt i förnekelse när det gäller mina nya vakenhetspiller. De funkade så bra i början, särskilt när jag kommit upp i full dos och började känna mig som en normal människa. Tyvärr så vet jag inte hur effektiva de är längre eftersom jag nu sover nästan lika mycket som jag gjorde innan, tack och lov inte varje dag men två, tre timmar minst tre gånger i veckan.

Jag försöker intala mig själv att den extra tröttheten beror på ett för närvarande hektiskt schema och att så snart det blir lite lugnare på jobbet och i barngruppen, så kommer jag att få lite mer energi och mina piller kommer börja funka som de ska igen. Jag tänker fortsätta tro det ända tills det faktiskt blir lugnare. Fortsätter jag känna mig som en zomvie då, då vet jag inte vad jag tar mig till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar