onsdag 29 september 2010

Lägg av!

Imorse gick jag upp, tog en snabb dusch för att tvätta håret, tog fram lite yoghurt till frukost och det var ungefär så långt jag kom med min morgon innan jag kräktes. Jag mådde lite halvdåligt redan när jag vaknade men trodde det skulle gå bra. I alla fall ända tills jag fått upp vad jag hade i magen. Jag hatar verkligen att kräkas och vad värre är så är det magsjuka, vilket jag inte haft på jag vet inte hur länge - och jag hatar magsjuka.

Mår aningen bättre nu, eller ja, jag kräks i alla fall inte även om magen är i uppror och hela jag känns som ett stort, äckligt, kallsvettigt asplöv. Efter den här lägesrapporten om mitt ömkliga tillstånd, tänker jag återvända till min säng och min hink och hoppas att tabletterna jag precis tog mot huvudvärken kommer att börja verka innan det är dags att tömma maginnehållet igen. Jag HATAR verkligen magsjuka.

1 kommentar:

  1. Äh, men skit oxå....stackare, såg att det var fler vänner på facebook som åkt på denna skräcksjukan. Hoppas du kryar på dig snart vännen.kram!

    SvaraRadera