onsdag 10 november 2010

Ett jävligt tråkigt inlägg

Just nu både vill och vill jag inte skriva det här inlägget. Jag vill skriva det eftersom jag vill få ur mig lite avdet där mörka som kryper runt i mig, men samtidigt så mår jag så jävla dåligt att jag bara vill lägga mig ner och låtsas som att resten av världen inte finns. Jag är så väldigt trött, hängig, nedstämd, vad man nu vill kalla det. Det riktigt kryper i kroppen på mig, ben och armar känns tunga och stumma.

För att göra saken ännu värre har hag även ont i huvudet och det värker i leder och rygg. Allting är bara skit, skit, skit, ingenting känns roligt nog för att göra; inte läsa, inte se film, inte prata med någon i telefon eller umgås. Jag vill bara vara ensam, i ett mörkt rum, ligga under täcket och inte göra något alls. Det känns i alla dall bra att jag ska tillbaka till läkaren imorgon, kanske få några svar och få välbehövlig hjälp.

Precis just nu ska jag ta en dusch, kanske tvätta bort lite av det som gör att jag mår så hemskt. Vad jag gör efter det vet jag inte, men jag hoppas att huvudvärken har lättat lite s att jag kanske kan se en film eller läsa ett par kapitel i boken som ligger och väntar på sängbordet. Senaste veckan eller så har jag inte känt för vare sig det ena eller det andra, mest har jag slösurfat på Internet och sovit. Hur mycket kan man sova egentligen?

1 kommentar:

  1. Vad jobbigt att du känner så =( Det är inte kul att vara deprimerad, hoppas att b12 bristen var en del av det för det går ju att fixa så får vi hoppas att depressionen går över snart så du blir pigg och glad igen =)

    SvaraRadera