söndag 21 november 2010

Upp, upp, upp!

Idag känns det som att jag faktiskt kommer ha en bra, normal dag. Det började kanske inte så himla bra eftersom jag sovit minst nio timmar varje natt i en vecka nu och det är alldeles för mycket. När jag vaknar är jag helt väck ett tag, fast idag var det inte så illa som det varit. Det känns ändå bra att återgå till jobbet imorgon, jag känner mig optimistisk, även om jag tror det är en bra idé att börja på halvtid.

I andra nyheter; Jag har börjat lyssna mer på musik nu, eller kanske det bara är så att jag spenderar mer tid på YouTube. Har hittat en hel del låtar som jag inte lyssnat på, på väldigt länge. Jag hittade låten i klippet här nedan, en låt jag inte hört på säkert ett år. Videon har jag aldrig sett förut och den är lite... märklig. Men låten är underbar, jag vill både dansa och sjunga när jag hör den så det är ju ett bra tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar