måndag 11 juli 2011

Efter-bilden

Efter mycket möda och stort besvär har vardagsrummet nu kommit i ordning. Det blev ungefär tre timmars slit men det var det värt. Jag är supernöjd och precis som utlovat så har jag även dokumenterat hur det ser ut efter ommöbleringen. Det går ju aldrig att säga exakt hur det kommer bli även om man skissat upp en bild, men jag gillar att rummet är mycket öppnare nu. För att inte tala om att alla mina böcker fått en egen plats.



Det blev helt klart en förbättring och det bästa av allt är att det fortfarande finns gott om utrymme till nya böcker. Det kommer helt klart behövas eftersom jag nyligen skickat efter åtta nya böcker och jag håller dessutom på att läsa en bokserie där jag endast köpt hälften av böckerna ännu. Katterna verkar för övrigt också nöjda, de har redan börjat nosa runt sofforna, antagligen i hopp om att håra ner de nya sofföverdragen.

1 kommentar:

  1. vad fint det blev =) å så får jag se det lajv på fredag =)

    SvaraRadera