lördag 2 juli 2011

Fatta att jag inte faller för att jag är full

Frestelsen blev för mycket, jag föll för det blanka skalet och de lysande recensionerna, jag försökte stå emot in i det längst men till sist gick det inte. Jag har köpt en ny telefon, den vackraste, den underbaraste, den blankaste. Det blev en Samsung Galaxy S2, precis en sådan jag suktat efter i snart tre månaders tid och efter att ha sett ytterligare en reklamaffisch för den så kunde jag helt enkelt inte stå emot en sekund längre.

Jag vill gärna tro att jag inte låter mig luras av reklambranschens locktoner, att deras glassiga bilder inte har någon effekt på mig, men jag får väl erkänna nu att jag är lika lättlurad som alla andra. Inte för att jag gått och köpt första bästa, jag har gjort min hemläxa och bara blivit mer och mer övertygad om att det är den här telefonen jag vill ha, men trots det så var det reklambilderna som i slutändan fick mig på fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar