tisdag 2 juli 2013

Födelsedagsplaner

Min syster, den tidigare storshopparen, brukar numera titta på mig och skaka på huvudet när jag hittar något som jag vill köpa i en affär. Innan hon fick barn så var hon definitivt den som gjorde av med mest pengar på kläder och skor medan det nu är jag som har tagit över den rollen. Idag var ingen skillnad då det blev allt från sandaler till födelsedagspresenter till min syster och svåger.

Min svåger fyller redan imorgon medan min syster får vänta ända tills på lördag då vi även ska hem till dem för att fira. Eftersom min syster under en tid nu köptfärre kläder till sig själv så har hon i år önskat sig kontanter för att kunna köpa lite nytt till garderoben. Dock så har jag, mamma och brorsan redan lagt ihop pengar till en bilstol till Lilla Stjärnan, vilket var vad syrran önskade sig.

Jag tyckte dock att detta var lite fjuttigt eftersom stolen ju inte är till henne och därför köpte jag två toppar till henne idag som hon var med och valde ut. Men hon ville ha dem inslagna och överräckta som riktiga presenter på lördag så det är vad jag nu ägnat en stund åt att göra. Jag har även packat in de fem olika ölsorter på flaska som min svåger ska få pröva på och kanske få en ny favorit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar