fredag 1 januari 2010

Årets först lista

Årets första inlägg blir en lista eftersom jag älskar listor. Den här listan har jag högst skamlöst stulit från Blondinpappas blogg. Så från mig (alla) till er alla...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inte som jag kan komma på

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga löften att bryta eller hålla

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Två av mina kollegor fick varsin dotter

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej

5. Vilka länder besökte du?
Spanien (reste genom Danmark, Tyskland och Frankrike)

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Någon att tillbringa året med

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget som sticker ut

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag överlevde året relativt oskadd och fortfarande har ett jobb

9. Största misstaget?

Tror inte jag gjort några i år faktiskt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss, bihåleinflammation och förkyld hela våren

11. Bästa köpet?
Lila klänning, vit vinterjacka, USB-minne och extern hårddisk

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och film

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att det blev en vit vinter och en vit jul

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Ayo Technology (med Milow), Halo (med PCD) och Shy (med Sonata Arctica)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts med mina vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Stressat över saker jag ändå inte kan kontrollera

18. Hur tillbringar du julen?

Med familjen hemma hos min syster och svåger på landet

19. Blev du kär i år?

Självklart! Precis som alla andra år

20. Favoritprogram på TV?

Kollar nästan aldrig på TV, men True Blood fastnade jag för

21. Bästa boken du läste i år?

Det är alldeles för många för att minnas

22. Största musikaliska upptäckten?

Milow

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Jag fyllde år i januari så minns inte

24. Något du önskade dig men inte fick?

Samma svar som ovan

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Jag jobbade på min födelsedag, födelsedagsfikade med familj och bästa vännen på helgen

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

En solig och varm sommar utan en massa regn

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Same procedur as last year, same procedur as every year

28. Vad fick dig att må bra?

Att umgås med familj och vänner, att ha pengar att spendera

29. Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen aning. Antagligen Alexander Skarsgård

30. Vem saknade du?

Ingen, jag har allt och alla jag behöver

31. De bästa nya människorna du träffade?
Alla sjuklingarna från MS-Portalen som jag fikat tillsammans med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar