måndag 4 januari 2010

Första dagen tillbaka

Idag var första dagen på jobbet efter julledigheten, en lugn och skön dag som ändå på något sätt lyckades suga musten ur mig. Jobbade bara fem timmar men lyckades ändå på något sätt vara helt slut efter att jag varit hemma i någon timma och med tanke på att jag sov väldigt lite inatt så var det kanske inte så konstigt att jag slocknade och sov i tre timmar. Vaknade med huvudvärk och feber men den försvann efter en stund.

Imorgon ska jag jobba eftermiddag istället för förmiddag som det var tänkt från början. Är inte riktigt säker på varför men antar att det beror på att vi har en jäkla massa barn och inte tillräckligt med plats för dem alla om vi samtidigt vill kunna täcka upp över hela dagen. Jag undrar i mitt stilla sinne vart alla de här barnen kom ifrån, de poppade upp ur snön som små krokusar under hela morgonen och förmiddagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar