tisdag 12 januari 2010

Vad är det för fel egentligen?

Nu önskar jag att den här förkylningen eller vad det är som har legat på lur i kroppen den senaste månaden bara vill bryta ut någon gång. Är förbaskat trött på feber och huvudvärk på kvällarna, förbaskat trött på värken i nacken och axlarna. Nu ska man väl inte säga något dumt, men jag önskar verkligen jag kunde bli rejält förkyld i en vecka och sedan vara frisk.

Fast med min tur så är jag väl antingen fortsätta vara halvförkyld i några månader till, eller också bli förkyld och sedan inte blir frisk mer än ett par dagar i taget under de närmaste månaderna. Det är fasiken svart eller vitt när det kommer till mina förkylningar - och vitt betyder aldrig att jag är helt frisk, bara inte helt sjuk heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar