söndag 27 mars 2011

Bytet från Göteborg

Jag orkar inte hålla på och dona med att ta kort på alla mina inköp från dagens shoppingtur, så istället kommer jag att lägga upp lite random bilder jag hittat på nätet också får ni vara nöjda med det. Jag kan i alla fall säga att det blev vare sig jacka (de var antingen för dyra eller för fula) eller skor, däremot slank det med lite annat smått och gott. Det är rent livsfarligt att först gå runt på Femman och sen vandra längs alla smågator.

Den blå toppen köptes in på Gina Tricot tillsammans med en mörkrosa (hot pink) i samma modell, samt en ljusrosa topp eftersom jag har en kärleksaffär med Gina-toppar. Cardiganen till höger kommer från Rut m fl och är hur mysig som helst, med långa ärmar och en vid krage som även funkar som huva. Den kommer bli perfekt under sommarkvällarna.

Även skjortan köptes in på Rut m fl, men min är inte vit utan kritstreckrandig blå och vit, ungefär som en gammal gubbskjorta från förr. Det blev även en jättesnygg scarf från samma butik. På Åhlens köpte jag en ny plånbok eftersom min lilla söta blå från Spanien håller på att falla i bitar, och det blev även en mörkrosa handväska som jag kan ha med mig när jag går ut, plus lite makeup så jag kan göra mig själv vacker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar