fredag 1 april 2011

Helgprognos

Jag inser att det gått nästan en vecka sedan mitt senaste inlägg och även om detta inte är något ovanligt på denna blogg, så har jag denna gång faktiskt en ursäkt. Ursäkten lyder som följer; Den här veckan har varit ett rent helvete. Höll på att somna på måndagens kvällsmöte, gjorde ett par timmar extra på onsdagen eftersom vi hade planeringsdag och idag, fredag, så var jag helt väck de sista timmarna på jobbet innan jag äntligen slutade.

Den här helgen kommer ägnas åt en sak och bara den saken, Ingenting! Jag ska sova, sova, sova, och förhoppningsvis ska allt detta sovande förbered mig inför nästa vecka. Jag tänker även sitta vid datorn men inte göra något mer ansträngande än att titta på roliga kattbilder och kanske se en film. Jag kommer kanske även att spela Mario på min Wii och se om jag lyckas klara mig längre än till bana 1-5 innan jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar