lördag 15 september 2012

Förgiftad

Idag tänkte jag att jag skulle lyxa till det och äta tortillas till lunch så jag stekte köttfärs och skar upp grönsaker och slängde in ett par bröd i mikron. Tyvärr visade det sig att ett av bröden hade ett par mögelfläckar på sig, något jag inte upptäckte förrän jag hunnit äta upp nästan hela brödet. Det har nu gått några timmar sedan jag åt och jag mår fortfarande fruktansvärt illa.

Den där hemska mögelsmaken i munnen vill inte försvinna och det känns som att jag överdoserat penicillin istället för att äta lite brödmögel. Men förhoppningsvis ska det gå över och helst utan att jag ska behöva få upp maten för jag avskyr verkligen att kräkas. Mycket av min avsky för det hela beror antagligen på att jag i stort sett saknar kräkreflex och oftast inte kan spy även vid behov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar