tisdag 25 augusti 2009

Kvällsplanering

Nu märks det kanske i bloggen att semestern är slut och arbetet dragit igång på riktigt på förskolan. Ikväll har vi haft planering tillsammans med personalen på småbarnsavdelningen för att diskutera lite pom höstens upplägg. Fast mest blev det prat om det nya schemat, hur vi ska fördela tjänsterna och hur tiderna ska se ut. Jag har en grundtanke nu som jag ska sätta mig och fila på också får vi se vad det blir av det hela.

Nu är jag trött men inte så farligt, även om huvudet känns väldigt tungt och konstigt. Kan bero på att jag idag tryckt i mig inte en, inte två, men fyra av mina vakenhetspiller - två imorse och två vid lunchtid, just för att orka med hela den långa dagen. Kom hem från planeringen för bara en liten stund sedan och ska vara på jobbet tidigt imorgon igen, men allt går väl med lite vilja. Desutom är halva veckan gjord efter morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar