torsdag 20 augusti 2009

Spännande arbetsuppgifter

Det har blivit dags för lite förändringar på jobbet då en av mina kollegor blivit sjukskriven, och eftersom jag kommer vara fortsatt sjukskriven även efter den 19 september när min nuvarande sjukskrivning går ut, så tappar vi i blocket (min avdelning och småbarnsavdelningen) totalt 75% som vi vill ersätta med en ny person. När vi väl bestämt hur vi ska dördela alla tjänster, ska jag sätta mig och göra ett nytt schema.

Jag har aldrig gjort ett schema från grunden förut och aldrig helt ensam, men jag har suttit och filat på redan gjorda scheman och tror nog inte det ska vara alltför svårt. Kollegorna på min avdelning har fått lämna förslag på hur de vill att deras scheman ska se ut och det ska bli roligt att få sätta sig med detta. Som utnämnd sekreterare faller det ju definitivt under mina arbetsuppgifter att göra scheman och det ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar