tisdag 16 augusti 2011

Flyttdags?

Idag ska jag försöka fungera på två timmars nattsömn. Ibland hatar jag verkligen att bo i ett flerfamiljhus, särskilt när vissa av mina grannar verkar tro att gården är en jättebra mötesplats fram till klockan två på morgonen och när någon annan att börja spela hög musik klockan tre med balkongdörren öppen. Jag försökte sova med öronproppar men det är obehagligt och det blir ingen riktig sömn. Strax efter klockan fyra somnade jag och nu är det dags att gå till jobbet...

3 kommentarer:

  1. Stackarn =( hoppas att du fick sova när du kom hem iaf

    SvaraRadera
  2. Usch, låter skitjobbigt! Jag tyckte också att det var obehagligt med öronproppar men jag hittade några som faktiskt funkar väldigt bra och som inte känns som att de ska tryckas in i öronen och vandra upp i hjärnan :-) Jag ska se om jag minns vad sorten heter så tipsar jag dig sen. Jag har mina när jag jobbat natt och när jag matar fåren under lammningsperioden för den ljudnivån kan göra en sten döv vill jag lova. Hoppas att du får sova bättre i natt.

    SvaraRadera
  3. Åh, tack så mycket, Tanya. Skulle bli jätteglad om du kom på vad de heter. Just nu använder jag några som jag fått av brorsan, han använder dem när han jobbar på byggen men jag tycker de är obehagliga också vill de inte riktigt sitta bra heller.

    SvaraRadera