onsdag 4 april 2012

En lat kossa

De senaste veckorna har jag varit extremt trött samtidigt som jag haft en massa på gång både på jobbet och på fritiden och de mesta tiden däremellan har gått till att sova. Tyvärr har det inneburit att jag lagt träningen lite på hyllan den sista veckan och nu känns det nästan lite betungande att dra igång den igen för allt jag vill göra är att sova.

Jag har i alla fall lagt om mitt träningsschema lite, jag tänker fortfarande träna fem dagar i veckan men har upptäckt att jag ofta måste hoppa över måndagsträningen eftersom mycket annat pågår de dagarna. Istället har jag bytt till tisdag men tror ni att jag tränade igår efter sex och en halv timma på jobbet och hemkomst på eftermiddagen? Nej, just det.

Så självklart tänkte jag ju att idag skulle bli min uppstartardag istället men just nu känns det föga lockande. Jag har jobbat fem timmar idag plus ett par timmar för lunch och egenplanering och just nu känner jag att jag måste få sova ett par timmar. Att träna hade självklart gjort mig piggare. I en timma eller två. MS-fatigue är allt ett jävla elände.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar