fredag 27 juli 2012

Sugen på onyttigheter

Jag försöker att skriva så lite som möjligt om min viktresa här på bloggen eftersom den antagligen är fullständigt ointressant för alla andra. Men just idag måste jag bara få nämna att jag längtar så jag kan dö efter ett par skivor ljust bröd, ju vitare desto bättre, med ett par skivor ost emellan och sedan ett par minuter i smörgåsgrillen. Varma ostmackor är himmelriket på jorden.

Det är säkert ett halvår sedan jag åt en sådan senast och även om jag någon gång ibland tar en ljus skiva bröd på jobbet eller ett par ostskivor, så är det ändå så sällan att det känns som evigheter sedan. Jag förstår hur man kan vara sugen på Coca Cola, godis och andra sockerstinna saker, men varför i hela världen vill jag ha en varm ostmacka och varför när jag inte ens är hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar