fredag 12 februari 2010

Dags för ett nytt namn kanske

Jag funderar på om jag inte ska döpa om bloggen till Förkylningsbloggen istället, för det är allt den handlat om på sista tiden. Fast å andra sidan, det är allt som hänt i mitt liv på sista tiden också. Idag känns det bättre men långtifrån bra. Jag tror svullnaden i halsen gått ner lite, så istället för att vara tjock i halsen känns det istället som att något stort fastnat och jag går och harklar mig tills jag får kväljningar. Det är en jäkla misär.

Igår började jag ta Zyx, de där nya halstabletterna de visar på TV. Mamma ringde och sa att hon varit på apoteket och hade passat på att fråga om dem och kassörskan hade sagt att hon använt dem själv och tyckte de var bra. Vet ännu inte om de gett något resultat, men de är i alla fall goda med mintsmak. Så nu har jag utökat min diet från glass och coca-cola till att även inkludera sugtabletter. Jag undrar vad vågen kommer visa sen.

2 kommentarer:

  1. Annes förbannade förkylning!!! :)
    Förstår att det måste vara surt att gång på gång bli dålig, skickar ett stort KRYA PÅ DIG!!

    SvaraRadera