söndag 7 februari 2010

Varför jag?

Det blev inte så mycket sömn inatt, trots att jag gick och la mig redan före midnatt och inte rullade ur ängen förrän klockan var nio. Jag har haft feber halva natten och resten av natten har jag mest legat och vridit mig, sovit en kvart här och en halvtimma där. Halsmandlarna är så svullna att det väser när jag andas och att svälja är det inte tal om. Jag lever på hoppet att det inte är halsfluss utan en vanlig förkylning som sitter på halsen.

Jag har faktiskt inte tid att vara sjuk den här veckan. För det första är det jag som är tidig måndag morgon, sedan är det ett informationsmöte på måndag kväll som jag väldigt gärna vill gå på, och på onsdag kväll en spännande föreläsning. Dessutom så har jag ju skrivit upp mig på listan att jag ska ta med mig fredagsfika denna vecka. Och om man bortser från allt det där, så vill jag inte vara sjuk! Det är totalt vidrigt med halsfluss.

1 kommentar:

  1. Skit oxå att du ska behöva dras med den deär onda halsen o feber. Krya på dig, hoppas det snabbt vänder igen. Kram♥

    SvaraRadera