tisdag 9 februari 2010

Ny diet?

Igår mådde jag verkligen skitdåligt. Gick och la mig tidigt och vaknade någon gång vid midnatt och trodde att jag mådde bättre, men det visade sig snart vara fel. Enda anledningen till varför jag kunde svälja utan att det gjorde ont var för att jag var helt bortdomnad i munnen och svalget. Lyckades i alla fall somna om och när jag vaknade sista gången (efter att ha vridit och vänt på mig hela natten) så mådde jag faktiskt bättre.

Det gör fortfarande ont som satan i halsen när jag ska svälja och halsmandlarna är uppsvällda till max, men det gör i alla fall inte ont konstant. Jag kan fortfarande inte äta något vilket börjar göra mig hungrig för sist gång jag åt fast föda var i lördags och sist gång jag åt något alls var när jag lyckades få i mig lite soppa i söndags. Men förutom det är det närmaste jag kommit mat, cirka fem matskedar glass och några isbitar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar