onsdag 16 september 2009

Abonnenten du söker...

Fredag för två veckor sedan ringde jag till Neurologmottagningen på mitt sjukhus eftersom min sjukskrivning går ut nu på fredag. Jag bad om att få en telefontid med min läkare och sköterskan som svarade lovade att läkaren skulle ringa under veckan som följde. Men jag fick inget samtal förra veckan och det är lönt omöjligt att få tag på dem igen, trots att jag nu försökt i fyra dagar, ända sedan fredag förra veckan.

Eftersom jag börjar senare idag så försöker jag ringa hemifrån idag och en irriterande röst meddelar mig om att abonnenten jag söker är upptagen i ett annat samtal, men att jag kan aktivera återuppringning. Jag ska försöka en stund till och hoppas jag har samma tur som jag hade för två veckor sedan när jag till sist lyckades komma fram och få prata med den lögnaktiga sköterskan som lovade att någon skulle ringa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar