måndag 28 september 2009

Medicin hit och medicin dit

Jag ska ju skriva dagboksanteckningar angående hur det går med mina vakenhetspiller. Idag kommer jag skriva att jag haft ont i huvudet större delen av eftermiddagen och att de två värktabletterna jag tog hjälpte en liten stund. Det är väl då för jävligt att man ska behöva ta medicin för att man tar medicin. Biverkningar är verkligen inget roligt, får man dem så knaprar man ju bara andra piller för att motverka.

På tal om att ta extra mediciner så ska jag ta ett par värktabletter nu och sedan ge mig själv en injektion. Jag kom precis hem från kvällens möte och tänkte äta en smörgås och sedan kanske se en film - så det var tur jag började skriva det här inlägget så jag blev påmind om att det var dags för andra mediciner. Det har fortfarande efter snart två år inte riktigt blivit rutin, trots (eller kanske på grund av) att jag tar dem varannan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar