söndag 13 september 2009

Fler blåmärken

Om ni läste mitt inlägg för ett par dagar sedan så vet ni att jag lyckades ge mig själv en smäll på käften. Nu har jag även skadat min axel i en matrelaterad olycka. Jag höll på att packa upp lite matvaror igår och hade öppnat skafferidörren (jag har ett sådant där stort skafferi med en övre del och en undre del. Självklart när jag reser mig up från att tömma matpåsen, så lyckas jag trycka hörnet av skåpsdörren in i baksidan av axeln.

Det gjorde rejält ont hela kvällen efetr det och jag kunde knappt lyfta på armen. Det var inte heller det lättaste att sova inatt för jag brukar alltid ligga på just den axeln. Imorse när jag vaknade kändes det inte så farligt, men det ömmar fortfarande lite i axeln och det gör ont som bara den att lyfta armen. Det är väl tur att jag bor ensam, annars skulle folk nog börja undra om min pojkvän inte misshandlade mig dagligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar