tisdag 14 februari 2012

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Therese och Pernilla 
 
Vad gjorde du för 10 år sedan?
  • Bodde tillsammans med min syster
  • Skrev dikter och noveller
  • Arbetade som timvikarie inom barnomsorgen
Vad gjorde du för 1 år sedan?
  • Drog ut en visdomstand
  • Arbetade som förskollärare
  • Var inlagd på sjukhus efter långdragen halsfluss
Fem snacks du gillar
  • Mjölkchoklad
  • Estrellas Sourcreme Onion chips
  • Vindruvor
  •  Havrekakor
  • Micropopcorn
Fem sånger du kan hela texten till
  • Black Velvet - Alannah Myles
  • Thinking of You - Christian Kane
  • When Doves Cry - One Less Reason (orginal av Prince)
  • Hallelujah - Jeff Buckley
  • Beds Are Burning - Midnight Oil
Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär
  • Betala mina egna och familjens skulder
  • Resa till alla platser jag vill besöka
  • Sluta arbeta
  • Sluta oroa mig för min ekonomi och framtiden
  • Bosätta mig i ett eget hus
Fem dåliga vanor
  • Glömsk
  • Biter på naglarna
  • Lyssnar inte när andra pratar
  • Skjuter på saker jag borde göra
  •  Går och lägger mig sent på kvällarna
Fem saker du gillar att göra
  • Läsa
  • Sjunga
  • Se på film
  • Arbeta med barn
  • Sola
Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa
  • Leopardmönstrade kläder
  • Storblommigt
  • Hatt
  • Läderbyxor
  • Klackar högre än 8 cm
Fem favoritleksaker
  • LEGO
  • Wii
  • Samsung Galaxy SII (smartphone)
  • Färgpennor
  • Tändare (jag gillar att sätta eld på saker)
Fem personer som jag vill se göra denna utmaning
  • Jag känner inte så många med blogg men om ni vill göra utmaningen så kör på bara. The more the merrier!

1 kommentar:

  1. Kul att läsa dina svar på utmaningen :-) Om jag antar den är en annan sak...

    SvaraRadera