onsdag 27 maj 2009

Ännu en seger

Jag blir så glad för just nu så känns det som att inget i mitt liv kan gå fel, allting verkligen bara flyter på helt perfekt och utan minsta lilla hinder. Som ytterligare ett bevis på detta insåg jag idag, dagen efter att jag tagit min bromsmedicin, att jag nästan inte har några rodnader eller svullnader alls på vare sig låren eller magen. På låren syns en lätt mörkare skiftning i huden över ett område, men annars inget.

Så här förskonad från biverkningar har jag inte varit sedan förra sommaren om jag minns rätt. Inte heller har jag mått så här bra i min MS som jag gör just nu sedan förra årets semester. Visst har jag varit förkyld länge nu men till och med den börjar ge med sig och jag mår helt enkelt bra, underbart, fantastiskt. Allt känns verkligen som att det är perfekt, jag känner mig stark både i kropp och själ. Visst är våren underbar!

3 kommentarer:

  1. Så härligt att höra!!!

    SvaraRadera
  2. Så glad jag blir att läsa att allt är så bra med dig! Hoppas det håller i länge:)
    Kram

    SvaraRadera