torsdag 7 maj 2009

Exprimentera med droger

De senaste dagarna har jag exprimenterat med droger, med roliga små piller. Ni som läst gårdagens inlägg vet att det inte gick så bra med de små pillren när jag tog en på morgonen och en vid lunch. Idag tänkte jag att jag skulle testa två på morgonen och faktiskt så känner jag mig nästan helt normal. Lite trött efter jobbet, trots en kort dag, men inget överväldigande behov av att gå och lägga mig och sova i några timmar.

Imorgon, eftersom det är fredag, ska jag fortsätta mina experiment med att ta två tabletter på morgonen och sedan ett igen vid lunch. Jag kanske kommer vara helspeedad hela fredagskvällen och återigen glömma bort hur man blinkar, men det kommer i alla fall vara fredag och jag behöver inte tänka på att jag måste gå upp och gå till jobbet dagen efter. Jag vill bara hitta den perfekta dosen och hoppas på ett mirakel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar