tisdag 5 maj 2009

Tisdagen bara flög förbi

Det är rätt så spännande att bli intervjuad och vara del av en undersökning. Intervjun gick bra... tyckte jag. Sedan vetetusan hur mycket den stackars tjejen fick ut av det hela, eller om hon tyckte att det mest blev en massa svammel om inspirerande pedagoger, barns inflytande, öppna grindar mellan gårdarna och samarbete mellan pedagogerna i huset. Något vettigt måste jag väl ändå ha sagt bland allt detta kan man tycka.

Resten av dagen gick rätt så snabbt efter att intervjun var avklarad och jag fick komma ut till barnen på gården. Det regnade som tusan imorse men fram mot lunchtid så hade det börjat klarna upp, även om det fortfarande är lite småkyligt i luften. Min pollenallergi (även om den inte är övermäktande stor och svår) fick en liten paus och dagen har känts väldigt bra. Nu är jag supertrött och ska försöka sova i en timma eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar