torsdag 7 maj 2009

Nu vänder det

Jag vill bara gråta. Av lättnad. Av glädje. Av tacksamhet. Äntligen, äntligen är det något som fungerar för mig i denna cirkus som kallas MS-diagnos. Mina vakenhetspiller gör äntligen nytta, underbar fantastisk mirakulös nytta. Jag är nu hemkommen från att först ha arbetat fram till klockan ett och sedan varit på kvällsplanering på jobbet mellan halv fem och åtta - och även om jag är lite trött så känns det bra.

Det är en nrmal slags trötthet, en sådan man ska känna efter att ha suttit på jobbet kvällstid. Jag är så tacksam för detta att jag knappt finner ord för att beskriva hur underbart det känns att det nu kanske äntligen kan vända, att jag nu ska få en fördel. Självklart blir man oroad då andra som tar samma medicin inte får någon effekt, men för mig så fungerar det faktiskt. DET FUNGERAR! HURRA! HURRA! HURRA!

1 kommentar:

  1. Grattis till dig med!! Så underbart att det fungerar!! Vilken härlig känsla! Är lite avis ;-)

    SvaraRadera