fredag 1 maj 2009

Ännu mer planer gjorda i sista stund

Imorgon åker jag ner till Göteborg och blir borta tills söndag eftermiddag. Tez ringde för att prata lite om resan till Spanien och vi kom in på att hon varit på bio idag och att hon valt mellan Fast & the Furious, och Wolverine - men att hon valt den första. Och jag vill så klart se den andra och sa att jag kan komma ner imorgon så vi kan se den - och i stunden därpå har vi bestämt att jag åker ner till henne imorgon eftermiddag.

Ja, så kan det gå. Ska bli jättekul att träffa henne igen och att få tillbringa ett par soliga vårdagar i Göteborg. Dessutom har jag gått och väntat på den här filmen och nu ska jag äntligen få se den - och när min käre bror får tummen ur och faktiskt vill se den så tänker jag se den igen om den är bra (och efter att ha sett trailern så verkar den värd det). Nu måste jag gå och packa ner lite kläder i en väska... och den jädra sprutan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar