fredag 29 maj 2009

Lång dag på jobbet

Idag har vi haft en så kallad utvärderingsdag på jobbet där vi utvärderat året som gått. Mellan åtta imorse fram till klockan fyra nu på eftermiddagen har vi suttit och tragglat med detta, med ett par pauser för fika och lunch. Imorse tog jag två av mina piller för att orka hålla mig pigg och alert hela dagen och effekten sitter fortfarande i även om jag känner mig lite slö, men mer som en normal trötthet tack och lov.

Nu ser jag fram emot av en lång härlig helg i solen och värmen - denna ljuva värme. Det är så underbart att kunna sätta sig på balkongen fram på eftermiddagen och bara njuta i solgasset. Det känns som att sommaren äntligen är här nu, med värme, grönska och ljus. Jag har verkligen blivit en riktig cärmedyrkare de senaste åren, mycket eftersom jag mår så bra av värmen. Så nu önskar jag mig en stekhet sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar