tisdag 5 maj 2009

Intervjuad

Idag ska jag bli intervjuad av ett par tjejer som skriver sitt examensarbete vid högskolans hälsopromotionsprogram. Det var nämligen så att för några veckor sedan skickades det ut enkäter till alla avdelningar på min förskola (och andra förskolor och skolor också så klart) och jag satte mig och fyllde i den. I torsdags ringde en av tjejerna och frågade om de fick komma och intervjua mig denna veckan och jag gick med på det på något sätt.

Jag minns knappt vad det var jag skrev i den där enkäten, bara att det var en massa fina ord om läroplanen och det pedagogiska uppdraget och personal som brinner för vad de gör. Jag kan ju säga att jag har betydligt lättare för att formulera mig i skrift än vad jag har i tal, men det ska väl gå bra ändå hoppas jag. Så nu ska jag snart iväg till jobbet och sedan är det inte långt kvar tills det är dags för den där intervjun...

1 kommentar:

  1. Anne, om du hade påstått att du hade lättare att formulera dig i tal än i skrift hade jag nog blivit lite rädd. :) Skönt att du mår bättre.

    SvaraRadera