söndag 4 november 2012

Hushållsarbetsinducerad yrsel

Jag bestämde mig för att vara lite huslig och äntligen tvätt sofföverdragen samt alla kuddöverdrag samt filtar som jag har liggande i vardagsrummet. Efter lite kämpande och slitande låg alla filtar och kuddar i tvättmaskinen medan sofföverdragen låg på tur. Tyvärr blev denna lilla ansträngning strået som knäckte kamelens rygg och rätt snart efter att jag var färdig låg jag döende i sängen.

Yrseln flög på mig och inom ett par sekunder var jag illamående och kallsvettig. Lyckligtvis händer just detta rätt sällan och den här gången behövde jag inte ta med en hink att kräkas i när illamåendet blev för mycket för mig. Efter tio minuter av djupa andetag kunde jag stiga upp igen även om jag nu inte vågar röra på mig för mycket och har fattat posto framför datorn tills vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar