måndag 17 juni 2013

Det är dags nu

Efter många om och men har jag nu bestämt mig för att skaffa den där tatueringen jag alltid velat ha. Ja, jag bestämde mig redan för ett par år sedan men det har liksom inte blivit av att jag faktiskt satt mig ner och färdigställt mina planer för det hela. Nu på kvällen har jag både filat på det citat jag vill ha samt valt ut tre olika skrivstilar som jag kan tänka mig och som jag hoppas ska funka.


Ni kanske känner igen citaet från längst upp på min sida, även om jag klippt och klistrat lite i det. Eftersom det är jag som en gång skrev de där orden i en dikt, så är det helt okej att felcitera. Någon gång denna vecka, jag gissar på torsdag eftermiddag, ska jag ta en tur in till stan för att boka tid. Egentligen borde jag kanske vänta till efter sommaren men nu orkar jag inte vänta längre. Nu ska det ske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar