tisdag 23 juni 2009

Kaputt

Det är något fel på min mp3-spelare, det står att enheten är skadad när jag sätter in den i en av datorns USB-portar och när jag startade den häromdagen så hoppade den mellan låtarna som den själv ville, samt hoppade och hackade medan låtarna spelades. Nu vill den alls inte starts trots nytt batteri och jag börjar bli en smula sur. Jag har ju inte ens haft den i ett år än och den är redan kaputt. Det får bli att lämna in den.

Senare tillägg: Jag skulle inte varit så snabb med att säga att min mp3-spelare var kaputt och behövde lämnas in. Eller ja, den var kaputt och betedde sig mycket illa. Men allt som behövdes - efter att först ha försökt lite andra inte särskilt effektiva sätt - var att formatera om den. Jag är kanske inte världens mest tekniska människa, men jag var desperat. Nu fungerar spelaren som den ska och jag håller på att fylla den med musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar