måndag 15 juni 2009

Mycket skoj, mycket jobb

Det blev inte caféet, det blev puben istället, och en tallrik quesadillas samt en smarrig milkshake med bananlikör och Bailey's- Ja, så skoj har vi det när vi har arbetskväll. Vi fick ju i alla fall en del gjort och TRASade två barn, med lite mellansnack - men så brukar det bli, vi kommer in på andra barn, pratar om dagens händelser, om föräldrar och om allt annat vi kan tänkas komma på att prata om, allt med många skratt.

Imorgon ska jag i alla fall inte till jobbet. Eller jo, jag ska jobba men inte på avdelningen utan jag ska sitta i möte hela dagen. Har nyligen kommit med i Skolutvecklingsgruppen på förskolan där jag arbetar och idag och imorgon är det utvärderingsdagar. Idag var min kollega med under dagen och imorgon är det min tur, mitt första möte med gruppen. Det ska bli riktigt spännande, jag ser fram emot en givande dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar