lördag 27 juni 2009

Trötthet och återhämtning

Jag är så vansinnigt trött och klockan är bara strax efter tio på kvällen. Jag sov tills klockan var bästan halv elva imorse, drog ut på det så länge jag kunde eftersom jag var så trött när jag vaknade. Ändå sitter tröttheten i nu och har gjort det hela dagen. Kanske är det värmen, kanske är det min MS. Vad det än är så är jag helt slut och tänker gå och lägga mig snart. Jag misstänker att första veckan av semestern kommer gå åt till återhämtning.

Ändå har det här året känts lättare än det förra, och då hade jag ändå bara jobbat ett halvår innan jag gick på semester förra sommaren. Sedan dess har det varit upp och ner, med mig, men på jobbet har det ändå känts lugnt. Det har varit skönt, att slippa den stressen, de ständiga bråken och kivandet. Jag hoppas det kommer fortsätta så även efter sommaren med den nya barngruppen, men även i huset. Det är lättare så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar